środa, 11 września 2013

I wonder why...


Bluzka - Nelly.com
Szorty - It Girls
Buty - DvF
Torebka - Givenchy Tribute
Pasek - It Girls
Żakiet - Archive + Archive
Okulary - Royalty + Bonjour Bizou

Jestem totalnie wściekła i zmęczona...

Proszę osoby z poniższej listy by w końcu zarezerwowały dla mnie coś za 5sd za 
skomentowanie jednego z moich postów :)
oliwcia_paris
naturalgirl222
Uplooad
Patryk - MeLolitka (?)
CherryVenette
ManiakPupili (?)
Heneda

Tam gdzie jest (?) to nie miałam pewności co do nicku.

8 komentarzy:

  1. I LOVE MINIMALISTIC !

    A nie che mi się zgłaszac, jakoś tak mam. XD Zostaw sobie te 5sd, bo moze wyjdzie LE i ci zabraknie te 4sd. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna stylizacja. Fajnypomsyl na zakiet, szczerze mowiac nie zauwazylam ze to sa dwa zakiety :)

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomomomomom, piękna stylizacja! Zasłużyłaś na wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń