piątek, 20 września 2013

LELE sreLE

No i nadeszło wreszcie przez wszystkich oczekiwane LE. Jak wrażenia? Bo u mnie średnio. Znalazły się ze 4 ciekawe ubrania, ale to tyle. Większość kupiłam, żeby sprzedać :)
Ale milusio że znalazłam prezencik w postaci logo w apartamencie. Taki drobiazg a cieszy.
Ta stylizacja wcześniej była wykonana w nieco innej wersji, mniej limitowanej, ale jako że doszła nowa kolekcja, zmieniłam kilka elementów outfitu żeby się nie męczyć z całkiem nową stylizacją.
Wianek - Gaultier
Kurtka - Antidote
Spódnica - Antidote
Bluzka - LE
Buty - LE 
Naszyjnik - Royalty 
Pasek - IT GIRLS
Torebka - nelly.com
Biustonosz - Basics

5 komentarzy:

  1. usta nie pasują, stylizacja ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropne buty, ale stylizacja ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. :)

    A buty szybko schodziły, więc i ja je kupiłam - mimo wątpliwego przekonania o tym, że naprawdę na to zasługują.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna !


    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń