czwartek, 12 września 2013

Someone like me

Jak tam szkoła? Już znudzeni? 
Wczoraj ściągnęłam sobie "Pou", żeby zrozumieć oczarowanie tą grą. I owszem, ten ziemniak na moim ekranie jest całkiem słodki, ale jakim cudem Wy tak długo w to gracie? Gry zręcznościowe poprawiające nastrój Pou są nawet wciągające, jego jedzonko wygląda smacznie, a fakt iż wystarczy zgasić światło by "podopieczny" poszedł spać jest dość dziwny. Dałabym najwyżej 3/5 :D Błagam, niech mi ktoś wyjaśni co w tym takiego cudownego :D 
Czapka - bonjour bizou
Bluzka - IT GIRLS
Spodnie - bonjour bizou
Buty - LE + DIESEL
Torebka - RIO
Rękawiczki - archive

10 komentarzy:

  1. Co ta noga? O.O A tak to bardzo ładnie :D
    Pou mi już się znudziło, jak włączę tą grę to tylko go umyję, nakarmię itp. Na początku potrafiłam z godzinę grać w te gry co mu humor poprawiają, teraz ciężej się zdobywa pieniądze. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te buty tak ładnie razem wyglądają, a od przodu tego nie widać :(

      Usuń
    2. Ktoś sciagnął odemnie pomysł na nogi :l :D

      Usuń
  2. Świetna stylizacja :) A co do pou to ja gram cały czas, jedynie dlatego że wraz siostrą bijemy swoje rekordy w grach. Ach ta rywalizacja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam pou i też nie dostrzegam, co w nim jest takiego fenomenalnego.

    Buty okropne, ale stylizacja ładniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są ekstra.

    Hahahahaha, też na niego mówię ziemniak. :D I również nie doceniam jego świetności, ale gram.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja. A co do Pou to sie zgadzam. Zainstalowalam sobie ta gre dosc dawno. Nie rozumiem co widza w wszyscy w tej grze. Ja tylko gram w Pou kiedy mi sie bardzo nudzi czyli 1-2 w tygodniu.

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja w porzadku :) nawet mi sie podoba :*
    Jak zobaczylam ta bluzeczke nie bylam do niej przekonana, widze ze nadaje sie bardziej do takich stylek.

    Pou jako aplikacja mi sie podoba, lubie sie opiekowac ziemniaczkiem. I gry sa fajne :)

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  8. Pou jest kupą, a nie ziemniakiem. ja mam 89lvl <3

    OdpowiedzUsuń