piątek, 6 września 2013

Caught in the fire, say oh we're about to explode

Wybaczcie, że ostatnio tak mało tutaj piszę, ale zaczęła się szkoła, a 3 klasa to nie przelewi. Do tego muszę bardzo dużo pomagać w domu przez trudną sytuację i nie mam w tygodniu czas na internet. Ale jako, że jest weekend, jestem i ja! Radujcie się!
Dzisiejsza stylizacja jest na mojej dol od bardzo długiego czasu. Miałam ochotę zrobić coś mega hipsterskiego i wyszło jak wyszło. Tak naprawdę wszystko robiłam pod tą czapkę, tak wyszło. Futro z Miss Sixty jest jedną z moich ulubionych rzeczy w szafie, więc na pewno często będziecie je spotykali w moich stylizacjach. Zresztą, zdecydujcie sami czy się Wam podoba.
Czapka- Mr. | Kołnierzyk - Special Offer | Futro - Miss Sixty | Top - Archive | Torba - Bonjour Bizou | Pasek - Apres Ski | Spodnie - Spring Surprise | Buty - Evil Panda

Hanka fangerlsi przez nową piosenkę Coldplaya. Jaredzie drogi, ona jest przecudowna. Tylko słuchać jej non stop. Do tego znajduje się na soundtracku do "W Pierścieniu Ognia". Oczywiście rozumiem, że nie ma tu nikogo, kto nie czytał IŚ. ;> W sumie dwa lata temu mega się tym jarałam. Miałam ochotę wydać wszystko na gadżety filmowe. Jednak po filmie mi bardzo przeszło. I WPO obejrzę w interneci, tylko z ciekawości. Ale nie gadajmy o "Igrzyskach" - słuchajcie "Atlas"!


Do następnego, Hanka.

6 komentarzy: