czwartek, 12 września 2013

Riviera.

Dzisiejsza stylizacja jest nieco przerobiona (bluzka).
Od długiego czasu mam te cudowne buty, ale nie mogłem nic z nimi wykombinować, aż do dzisiaj. Połączyłem ją z dość obszerną bluzką i spódniczką typu skater. Dodałem do tego pikowaną Chanelkę i delikatny naszyjnik.

Bluzka - Pretty n' Love
Spódnica - Bizou
Buty - YH
Torba - Chanel
Naszyjnik - Bizou
Okulary - Chanel

Mam w zanadrzu jeszcze jedną stylizację z tą bluzką. Myślę, że na dniach powinna się tutaj pojawić :)

8 komentarzy:

  1. Tak buty sa cudowne *-*
    I jest moja ulubiona spodnica (ktorej niestety nie mam).
    Ogolnie stylizacja jest piekna ♥

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja brzydka, bo nie chcesz powiedzieć jak te torebki :l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie torebki? Ta jest po prostu za doll...

      Usuń
    2. Tak wiem, ale ta
      http://triki-stardoll.blogspot.com/2013/09/mens-coat.html

      Usuń
    3. Ale w tamtej stylizacji to chyba też jest za lalką. ;)

      Usuń