poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Brown sugar

Hello, tęskniliście? ;) 
Pierwszym moim postem (tym razem na TS) będzie stylizacja + makijaż. 
Mam nadzieję, że się spodoba, odwykłam już od dodawania stylizacji, 
a makijaż był specjalnie dopasowany do tego outfitu, dlatego postanowiłam go również tu zamieścić ;) 

Jutro idę oddać krew (do czego również Was zachęcam w przyszłości) i muszę wypić jakieś 2,5 l wody. Jestem w połowie pierwszej butelki i już mam dość. Ktoś zna jakieś sposoby na szybkie picie napoju? ;D
Bluzka - Bonjour bizou
Sukienka - Pretty n' Love 
Buty - VOILE
Torebka - Pet a Porter
Naszyjnik - nelly.com
Bransoletki - RIO

12 komentarzy:

  1. To idź pobiegać xD No, a stylizacja piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patuuuś ♥ Co ty, nie będę biegać, jeszcze mnie komary pogryzą :D

      Usuń
  2. Ale żeby oddać krew to trzeba chyba minimalnie ważyć 60 kg, a ja ważę 50, więc wątpię, że prędko będę mógł krew oddać...

    A stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć 50kg ;)
      http://krew.gda.pl/content.php?cms_id=7&lang=pl&p=p1

      Usuń
  3. Tsaa tęskniłam <3. Świetna twarz i stylizacja <33

    OdpowiedzUsuń