poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Sprostowanko

Sporo się dzisiaj dzieje na trikach, co? :)
Chciałam tylko wyjaśnić, o co cho, szybko to wszystko idzie. Otóż w konkursie na redaktora szansę pisania dostała Magdusia500 i Uplooad, to właśnie oni będą ubiegać się o posadę na naszym blogu. Oprócz tego dzisiaj (już poza konkursem) do załogi dołączyły 3 osoby. Kejt05, która właściwie miała dłuższą pauzę, Heneda, oraz HaniaEmily34. Te trzy osoby to moje pewniaki, więc z przyjemnością będę oglądać ich stylizacje. Mam nadzieję, że Wy również.

Pozdrowionka i zapraszam do odwiedzania, dużo teraz się będzie dziać.

11 komentarzy:

  1. Fajnie, fajnie, ale azo, pani mnie tu z boku tak jeździ, że ja czytać postów nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, ale to zależy od komputera.. Na przykład u mnie jest idealnie z boku :( wszystko zależy od rozdzielczości

      Usuń
    2. Połóż mnie spać błagam bo ze mną źle, chce kupić raka na sd :( :D

      Usuń
    3. Hahahahahhaha, zostajesz, bo mam śmianie z Ciebie i do Ciebie ♥

      Usuń
  2. To racja a ja mam taki fuj monitor, że taka sytuacja, ale to nic na laptopie będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O teraz wszystko wiadomo, byłem taki rozdarty XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się dzieje, dużo, chyba trochę za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez chętnie obejze je ;DD.

    OdpowiedzUsuń