środa, 21 sierpnia 2013

Baby You're Sick

Hej. :) Wyspaliście się ? Prawdopodobnie teraz jestem wyjazdem na zakupach szkolnych, nienawidzę kupować ksiażęk, to mi tak psuje wakacje. ;-; Nie gadam dodaje stylizację. Elegancki zestaw utrzymany w 2 kolorach czerni i złota. Złoto i czerń według mnie pasują do siebie jak mało które kolory, wiem, wiem czarny pasuje do każdego koloru, ale ze złotem najlepiej. ^_^
 









Kapelusz - It Girls
Top - Fever 
Torebka - Bonjour Bizou
Pasek - It Girls
Spódniczka - Decades
Buty - MM Fashion + Fever


Nie Gaga :D
Na dobry początek dnia :) 

Wracam około 16, potem kolejna stylka :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna ;)

    Ja teraz jestem w drodze do Oświęcimia. Post dodam wieczorem, bo nie zdążyłem wczoraj zaplanować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubię chodzić do księgarni ^_^ ładna stylka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię robić zakupy do szkoły ale szkoły już nie . Najlepiej lubię kupywać ciuchy do szkoly ;D. Stylziacja ejst fajnaa ;>

    OdpowiedzUsuń