środa, 28 sierpnia 2013

I don't wanna live a lie that I believe

Witajcie! 
Ostatnie dni wakacji już się kończą, a ja mam masę roboty do mojej kochanej szkoły. Zostały mi cale 4 dni, żeby skończyć 10 obrazków na historię. Na pewno się wyrobię! *sarkazm* Jak ja kocham moja klasę, tak mnie wdupić...
Stylizacja elegancka zahaczająca z lekka o retro. Przypomina mi tą, którą przygotowałam na MBB, jednak tutaj jest lepsza kolorystyka. Kremowa bluzka z żabotem i granatowe dzwony, o dziwo, świetnie do siebie pasują. Kapelusz jest w zastępstwie za blezer, gdyż nie znalazłam żadnego odpowiedniego w mojej szafie.
Kapelusz - Alce + Olivia Tribute | Koszula - Heidi Klum by Jordache | Spodnie - Special Offer | Okulary - Special Offer | Torba - It Girls | Buty - Archive

Dzisiejsza piosenka nie pasuje w najmniejszym calu do stylizacji, jednak musiałam ją dodać, jeżeli chcę się nazywać Echelonką. Teledysk do piosenki "Do or Die" 30 Seconds to Mars pojawił się niedawno i cały fandom oszalał. Każdy Echelon się na nim rozkleił, ja nie byłam wyjątkiem. Chłopaki odwalili kawał dobrej roboty, a to jak nas potraktowali... Po prostu jestem dumna, że mogę być ich fanką. Przekonajcie się sami. :)

Na dzisiaj tyle ode mnie, komentujcie! Hanka.

2 komentarze:

  1. Ładnie ;)


    naturalgirl222 ~~ atelierstylizacji-sd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię dzwonów ale wykorsystałąś je fajnei ;3.

    OdpowiedzUsuń