wtorek, 20 sierpnia 2013

Don't get it.

Hej. No więc doszła nowa kolekcja YH! Hurra.... tyle, że nic w niej dla mnie nie ma. Ale z tego co widzę, to wszyscy się strasznie jarają tym całym applause i Lady Gagą. Nie zrozumcie mnie źle, nic do niej nie mam, ale ciekawe ile zapłacili stardoll za reklamę (Włosy Gagi są do kupienia w TRESS UP, JUŻ się pojawiła kolekcja z applause - a przecież jestem przekonana, że trochę dłużej zajmuje spikselkowanie nowej kolekcji, wrzucenie jej i takie tam, ale co ja tam wiem^^). Kupiłam tylko bikini i maskę, a co Was zainteresowało w tej odsłonie YH? 

Dzisiejsza stylizacja zupełnie nie ma nic wspólnego z nową kolekcją. Zwykły set odrobinę ożywiony pomarańczową bluzką. 

Słyszałam, że niektórym nie podobała się jakość ostatniego screena, za co Was bardzo przepraszam, postaram się poprawić. Już nawet specjalnie zmieniłam program do obróbki ;). 
Od czasu do czasu będę jeszcze dodawać stylki gorzej wklejone, ponieważ mam kilka zapisanych, ale mam nadzieję, że mnie za to nie zamordujecie :)

Bluzka - bonjour bizou
Spodnie - WOTW
Buty - Pretty n' Love
Torebka - Royalty
Kurtka - IT GIRLS
Kapelusz - bonjour bizou
Pasek - darmówka x2

6 komentarzy:

  1. Ta kolekcja to jakieś dno, a lady gaga dawno się skończyła :|

    OdpowiedzUsuń
  2. No kto by tam Cię chciał zamordować? <3
    Z YH kupiłam maskę i buty, na bikini nie wystarczyło. Stylizacja śliczna, piękna twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie,którzy nie lubią słabej jakości screenów :D
      dzięki ;*

      Usuń
  3. Bardzo ładna, uwielbiam te spodnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ! Spodnie na prawdę są pięklne ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czuje lansu gagą ani tym aplauzem, ogólnie kupiłam 3 rzeczy z kolekcji po to aby sprzedać :D
    Stylka mrrrr :)

    OdpowiedzUsuń