środa, 21 sierpnia 2013

Murzyn

Bouonasera! Jak tam samopoczucie skarby? Mnie niestety opuściła wena, jednak nadrabiam to fangerlsowaniem z okazji filmu "Akademia Wampirów". Podobno w Stanach podczas reklam przed "Miastem Kości" puszczali zwiastun AW. Ouu, jaram się. W walentynki zaspamuję Was zdjęciami z filmu. ^-^
Dzisiaj postanowiłam walnąć się na mahoń, a bardziej zmużynić swoją MeDoll. Jako, że każdy powinien przynajmniej raz w swojej karierze na stardoll spróbować tego koloru skóry, ja również spróbowałam. Stylizacja na początku miała być w neonowych różach i bieli, jednak znalazłam te śliczne butki LE w swojej szafie i wyszło mi coś takiego. Spodnie wyjątkowo dopasowały się do frędzelków na butach. c; Myślę, że się Wam spodoba.
 
Okulary - Chanel Tribute | Naszyjnik - nelly.com | Bluzka - Special Offer | Spodnie - Bonjour Bizou | Torebka - Fever | Szpilki - LE

Dzisiaj pojawił się mój VAddict, dlatego systematycznie będę Was zachęcać do wybrania się do kina na ten film, a najlepiej sięgnęli po całą serię książek. Dzisiaj na pierwszy ogień pójdzie cudowny zwiastun, dla którego zarwałam noc. Jako, że amerykańscy producenci mają w dupie europejski fandom, zwiastun został opublikowany o 1.21 naszego czasu. Było warto. Wiele osób uważa, że przypomina on trochę "Mean girls", ale bez dobrej pompy film nie ruszy, a kontynuacja nie nadejdzie. Zresztą, sami obejrzyjcie zwiastun.


Btw, ktoś kiedyś czytał o wampirze murzynie?
Pozdrawiam, Hanka. 

9 komentarzy:

  1. O, faktycznie te na spodniach to frędzle, teraz zauważyłam. Piękny z Ciebie Murzynek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi przykro, że tak mało fangerlsowania z Twojej strony. :( Naprawdę, to rani. A ja miałam podjarkę, bo jak jechałam w te i we w te, to widziałam banery reklamujące "Miasto kości" i wypominające mi "Miałaś to przeczytać". Co i tak nie zmienia moich zranionych uczuć przez Ciebie.
    Podoba mi się Twoja stylizacja, jak zresztą każda. Aczkolwiek troszeczkę nierówno założone spodnie. Ale, ale... jest pięknie! Cudownie; jest lekkość i elegancja, jest złoto i czerń, jest mocny kolor. I ten Twój mudżynek, którego należałoby troszeczkę przyciemnić.
    A w zwiastunie uwielbiam wszystkie momenty z Dymkiem, Rołs, kłami, biurkami, ... (dobra nie podzielę się tym), strażnikami, muzyką, Lissą, gołymi klatami, krwią. Cóż. Jestem ciekawa ile fangerlsów wpadnie 14 lutego do kin.
    Btw, tak, ktoś czytał o wampirze murzynie. I ten murzyn był bardzo irytujący według Sookie, zresztą jak cała reszta wampirów, która nie nosiła imienia Bill. Tak, to jest w "Martwy aż do zmroku". Książka nudna - nie polecam.

    Chciałaś komentarz - masz. XD Licz się z konsekwencjami, młoda panno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dla Ciebie następnym razem bardziej... Ale najpierw mi znajdź więcej zdjęć z planu!!! Ja chcę Danili i Zoey... Oni som tacy słodcy... *-*
      I widzisz?! Mówiłam Ci, że masz przeczytać tą serię! Obiecywałaś...I czemu masz zranione uczucia przeze mnie? Przecież ja jestem dobrą osóbką. Czasami.
      Cicho, spodnie się same krzywo założyły. Gdyby do tego była marynarka nie byłoby tego widać. A murzynem już nie jestem, bo brzydka byłam. Taki mahoń. ;-;
      Dimka! Jak ja uwielbiam Dymitra Wspaniałego... Za każdym razem kiedy przerabialiśmy w szkole temat o Dymitrze Samozwańcu lub jak na chemii mieliśmy tablicę Mendelejewa to od razu na twarzy mi się pojawiał pedober... Zboczenie zawodowe.
      W sumie ja też czytałam o jakimś murzyńskim wamapejrze.. Ale nie mam pewności. W tej gunwianej serii o domu nocy było kilka murzynów, ale w Akademii... Żadnych murzynów nie ma. O_o
      Dzięki, skarbie. Wiele to dla mnie znaczy. :*

      Usuń
    2. Najbardziej słodkie zdjęcie jakie z nimi widziałam to takie chyba w siłowni (?), gdzie Zoey robi za ośmiornicę.
      Tak, oczywiście, jesteś bardzo dobra - szczególnie wtedy, kiedy każesz się ludziom zamykać. XD Obiecywałam, obiecywałam... Ale był też Hanni, było "Miasteczko Salem", był Percy. Oni wymagają dużej uwagi! Wyobrażasz, co by mi zrobił Hannibal, jeśli bym go zostawiła i nie poświęciła się dla niego? On by mnie zjadł, posiekał, a wcześniej torturował. Zrobiłby ze mnie mielonego. I to zajebiście dobrego. x.x
      Ty jesteś wampem, ale takim typowym wampem. Biała skóra i te sprawy.
      O borze... To co to będzie teraz u mnie. Zaczynam być przerażona. Jestem ciekawa jak wyglądasz z pedoberem na twarzy. XD
      Btw, mi się wcześniej "Martwy..." podobał, ale próbowałam czytać jeszcze raz i fuuuu. Szkoda. Przynajmniej są Ruscy. ♥
      A proszę Cię bardzo. Mogę już zawsze komentować. c;

      Usuń
  3. Mnie się wszelkie książki podobały z cyklu pani Sookie S ;)


    Stylizacja całkowicie od a do z komponuje się dobrze. Jest elegancja i jest kolor przełamujący czerń, ale ogólnie to nie czuję tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też nie uważam jej za udaną, brakuje mi czegoś na ramiona. Jednak nic nie znalazłam. ;c

      Usuń
  4. Ładnie murzynie ;DD. Podoba m isie calosc ;>

    OdpowiedzUsuń