wtorek, 27 sierpnia 2013

You see...Suppression is a mother fucken prison and I hand you the key to your cell

Nuda jest jak więzienie, jednak wczoraj wieczorem udało mi się ją przezwyciężyć. Udało mi się skończyć 7 rozdział mej cudnej książki (zapraszam) i zostały mi ze 3 strony rozdziału ósmego. rozpędziłam się.
Stylizacja czerwono biała, prawie, że patriotyczna. Nareszcie udało mi się użyć tej kurtki! Mam ją od kiedy tylko wyszła do starplazy, ale ani razu nie zrobiłam z nia sensoniej stylizacji. Mi się osobiście bardzo podoba połączenie wszelakich elementów razem. Nareszcie wraca wena! Razem z internetem!

Czapka - Mr. | Kurtka - Evil Panda | Bluzka - Archive | Spodnie - Apres ski | Okulary - Decades | Torebka - Christian Loboutin Tribute | Buty - Bonjour Bizou

A teraz posłuchajcie Nico Vega - muzyczka prosto ze zwiastunu AW. ^^


Tyle ode mnie, na razie, Hanka.




6 komentarzy:

  1. Podoba mi się :)

    Widzę, że sekret ciuchowy zawędrował też do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka i buty są rewelacyjne ;)
    No również stylizacja jest świetna ;*

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  3. Sportowa czy elegancka? :D

    Gdyby jeszcze były czarne spodnie, mrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sama nie wiem. :D Próbowałam z czarnymi spodniami, jednak coś mi nie pasowało.

      Usuń
  4. Bardzo ładna ! Taka czerwona ;33. Mhhm !

    OdpowiedzUsuń