wtorek, 20 sierpnia 2013

Applause

Nowa kolekcja Young Hollywood JEST CUDOWNA! Kupiłem oczywiście całą, bo jestę Małę Potforę. ;D Stylizacja nie zawiera niczego z YH, bo nie mogłem narazie niczego ułożyć. Stylka wczorajsza, dosłownie stworzona wczoraj, kiedy to cudownie wróciła mi wena. ^_^ Set może się wydawać troche chaotyczny, ale mnie się wydaje że wszystko ze sobą współgra. Co sądzicie ?






Kapelusz - Killah
Okulary - Jean Paul Gaultier 
Różaniec - Fallen Angel
Top - Hot Buys Weekly 
Szorty - Miss Sixty
Podkolanówki - Jean Paul Gaultier 
Torebka - Chanel Tribute'13
Buty - PPQ







Przepraszam że znów Applause, ale jestem zakochany w tej piosence *_*

7 komentarzy:

  1. Wykupiłeś całą? Zazdroszczę, ja musiałam doładowywać konto, żeby na buty starczyło...
    Stylizacja bardzo ładna, ale nie myślałeś może nad jakimś blazerem? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakolanówko mówię nie, reszta świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się ta piosenka nie za bardzo podoba ;D . Całą ? Ojeej a mnei nie stać na nic ! Fajna stylizacja ale dalabym jakis sweter ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. zakolanówki lub bluzka powinny zniknąć, reszta jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń