piątek, 23 sierpnia 2013

Uprising

Ale Was dzisiaj zaskoczę moją stylizacją. 
Nie jest typowa dla mnie - dziewczęca, jest wręcz powiedziałabym męska. 







Czapka - bonjour bizou
Kurtka - LE
Bluzka - bonjour bizou
Naszyjnik - DIESEL
Spodenki - Ralph Lauren
Torebka - Anna Sui
Buty - bonjour bizou




A do stylizacji piosenka idealna na taką okazję : 
Sabaton - Uprising
Opisuje ona bardzo ważny czas dla Polski, dlatego warto się wsłuchać w słowa. 
Ja kiedy po raz pierwszy ją słyszałam, wzruszyłam się w pewnym momencie. Ciekawe czy Wy też tak będziecie mieć. 

5 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu połączyłem trampki, bluzkę i kurtkę ze sobą :)
    Ładnie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, ale powiem szerze, że wcale mnie nie dziwi, że ktoś już miał podobną stylkę. Jej części do siebie pasują. ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Mój tata występuje w tym teledysku *-*

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń