poniedziałek, 19 sierpnia 2013

I’ll raise you like a phoenix

Witajcie, na imię mi Hania, jednak wolałabym gdybyście zwracali się do mnie Hanka. Dzisiaj dostałam propozycję od azo, aby podjąć pracę na tym blogu. Bardzo dziękuję za taką szansę, gdyż nie spodziewałam się usłyszeć tak miłych słów od kogokolwiek. 
Powiem o sobie w kilku krótkich słowach: niedoszła pisarka, nieudolna artystka, Echelonka, VAdict, MCRmy, uzależniona o YA (young adult (chodzi o gatunek książek dla niewtajemniczonych)).
Przejdźmy do stylizacji. Robiłam ją na "Stylizację weekendu" na uzależnionych. Na początku miałam problem z wyborem odpowiedniej koszuli, gdyż mam ich wiele. Nagle znalazłam ten świetny sweterek z pumą, a na następnej stronie pasującą do niego koszulę ombre. Jako, że print na sweterku jest niebieski, wybrałam jeansowe szorty. Czerwone buty ze skarpetkami i czarne dodatki dopełniają całości.

Czapka - MR | Okulary - Bestaly | Koszula - Fallen Angel | Sweter - RIO | Pasek - Apres Ski | Szorty - nelly.com | Torba - Special Offer | Skarpety - Kilah | Buty - Bonjour Bizou

Ostatnio zasłuchuję się Fall Out Boy, szczególnie ich ostatnim albumem "Save Rock and Roll". Ten kawałek pasuje do mojej sytuacji, gdyż na początku wakacji przez sytuację rodzinną musiałam zrezygnować z pisania na wszelakich blogach oraz zakończyć udział w konkursach. Jednak teraz odradzam się jak feniks z popiołów, idealnie na trzecią klasę gimnazjum. c;


Pozdrawiam, Hanka.


10 komentarzy:

  1. Fajnie, że będziesz dodawać tu stylizacje, są świetne, a Ty jesteś mega ciekawą osobą. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Haniu, w sumie po części się już znamy :)

    Czekam na Twą Twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne imię. Świetna stylizacja! Czekam na kolejne posty od Ciebie bo miło się Cię czyta. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa.
    Podoba mi się ♥

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twoje stylizacje, wszytskie mnei neizwykle zaskakują ; * .

    OdpowiedzUsuń