niedziela, 25 sierpnia 2013

Metamorfoza Naturalgirl222 i kejt05


Przed: Cudowna twarz.  Bardzo subtelna, no i wszystko do siebie pasuje. Co do fryzury mam nieco mieszane uczucia, ale zostańmy przy tym, że jest okej. Makijaż w porządku, może czarny cień trochę niedokładnie nałożony, ale nie widać go, więc tak prezentuje się ładnie.
Po: Delikatny makijaż w moim wykonaniu no i długie, cudowne włosy, które są strzałem w dziesiątkę.


Przed: Tutaj trochę gorzej, przedobrzyłaś. Więcej nie znaczy lepiej, dlatego te wisiorki i 3 pary rajstop zdecydowanie są tutaj zbędne. Kontrast między górą, a dołem zbyt wyraźny, buty także moim zdaniem do wymiany.
Po: Postanowiłam wpasować się w paletę barw w "przed". W ten sposób powstał taki dziewczęcy outfit. 

Przed: Bardzo ładna twarz, włosy chyba są najlepszymi ze stardesign jakie widziałam. Makijażu w sumie nie mam co  oceniać, bo jest zrobiony na wzór cieni. Z daleka wygląda to świetnie, niestety z bliska już nie. Ogólnie twarz na duży plus.
Po: Przeszłam trochę na moją stronę, czyli brak tuszu, kredek, piękno wydobywają w całości cienie. Eyeliner delikatny, wygląda tutaj cudownie!


Przed: Świetny kostium! Niestety buty wypalają moje oczy, zdecydowanie nie pasują, nawet graficznie. Reszta jest w porządku chociaż mam małe wątpliwości co do naszyjnika, wiązanie na szyi nieco się z nim gryzie.
Po: No tu już całkiem ukazał się styl azo. :D Szczerze kocham tą spódnicę i wszystko poszło pod nią. Może bez rewelacji, ale wygląda całkiem zjawiskowo.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za metamorfozę ;)
    Dostosuję się do Twoich rad.

    naturalgirl222

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Hmm choć średnio podoba mi się makijaż wykonany przez Ciebie, to jednak uznałam, że faktycznie przyda mi się odpoczynek od rysów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 całkowicie udana :D
    2 Stylka super, ale makijaż.. coś Ty jej zrobiła! Gdzie kobiecość ? :D

    OdpowiedzUsuń