sobota, 31 sierpnia 2013

And we gonna let it burn.

Dzisiaj stylizacja z oksfordami LE, które mam od niedawna. Stylizacja jest głównie utrzymana w czerni z różowymi dodatkami oraz złotymi akcentami. Spodnie z podwiniętymi nogawkami, transparentny top z kolorowymi rękawkami, ciekawa w kroju kurteczka oraz mini kopertówka. To wszystko tworzy spójną całość. Z biżuterii dałem tu jedynie kolczyki.

Kurtka - Mark Fast
Stanik - Basics
Top - Bizou
Spodnie - Royalty
Buty - LE
Torebka - LE
Kolczyki - Nicholas Kirkwood

Mam nadzieję, że podoba Wam się tak samo jak mi.





6 komentarzy:

  1. Wszystko razem świetnie wygląda szkoda tylko, że tego topu nie widać bo doll wygląda przez to trochę zbyt wulgarnie (jak dla mnie, nie lubię obnażania się xD)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna.
    Dla mnie może być, choć nie przepadam za takimi stylkami.

    naturalgirl222~~atelierstylizacji-sd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie jest taka zła ;o
    Chociaż stanik zastąpiłabym jakimś topem krótszym czy gorsetem

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi też nie gra. Albo narzutka inna, albo inne spodnie. Poza tym fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łanaa bardzo . SUPER DOPASOWANE ;D

    OdpowiedzUsuń