wtorek, 20 sierpnia 2013

Let's play the game

Zazwyczaj w układzie posta przesuwałam dollkę do lewej/prawej strony, a marki ciuszków wypisywałam obok. Stwierdziłam, że będę jednak stosować troszkę bardziej schludny układ. Odmieniłam Wasze życie, co?
Nowy zakup = nowa stylizacja. Tym razem padło na spódniczkę z PPQ którą w bazarku upolowałam za jedyne 12sd. Sama nazwa wskazuje, że jej powołaniem jest służyć na korcie tenisowym, więc postanowiłam tego się trzymać. Początkowo miała to być, mimo wszystko, elegancka stylizacja - jednak potem dorwałam w bazarze adidasy, więc postawiłam na sportowy styl. W pierwotnej wersji dollka miała białą torbę. Jednak potem zakupiłam rakietę tenisową i posłałam moją lalę na kort, jak szaleć to szaleć.

czapka - Mr. | bluzka - Basics | spódnica - PPQ | skarpetki - No name | buty - Windows on the World | okulary - Royalty + JP Gaultier

3 komentarze: