sobota, 20 kwietnia 2013

Bold and buff

Stylizacja robiona jakiś czas temu, nic mi się nie chce, mam już dosyć wszystkiego. Testy, testy i jeszcze raz testy. Jakaś masakra, mam nadzieję, że już niedługo będę miała więcej czasu i chęci. Na szczęście jest już wiosna, a na dworze bardzo cieplutko. Uwielbiam wieczory na tarasie, z mamą i przy herbacie. Polowałam na ten kapelusz od bardzo długiego czasu i udało mi się go upolować. Kupiłam to futerko i nie miałam pomysłu jak je zastosować, dodałam czarne rurki i blazer. Żeby nie było nudno wybrałam kobaltowe dodatki.




kapelusz - B.Bizou
kolczyki - Nelly.com
futerko - Tingeling
blazer - B.Bizou
spodnie - RIO
buty - RIO









xoxo, szech.





3 komentarze:

  1. Fajnie. Wydaje mi sie ze ma za wysoko usta , ale to moja opinia. a ubior super. ! ;D


    Miss-Anitaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja! Podoba mi się zwłąszcza bluzeczka :))

    fajowylucjanek

    OdpowiedzUsuń