wtorek, 9 kwietnia 2013

# How to wear it (3)

Cześć! 

Wybaczcie, że ostatnimi czasy nie dodawałam żadnych stylizacji, ale przygotowywałam się do Mistrzostw Polski, a w weekend właśnie na nie pojechałam :) Nie ma co się rozpisywać. Dziś do stylizacji użyłam miętową marynarkę ze sklepu B'Bizou :)








Pierwsza stylizacja, jak zwykle będzie bardziej elegancka od drugiej. Jest delikatnie i dziewczęco. Użyłam tych prześlicznych bucików z nowej kolekcji LE <3

Bluzka - LE
Spódnica - PPQ
Rajstopy - No Name
Buty - LE ♥
Torebka - Supertrash girls
Pasek - Voile
Bransoletka - ELLE
























Druga stylizacja jak zwykle luźniejsza, zachowana po części w stylu glam rock, którego jestem wierną fanką!

Bluzka - Fallen Angel
Spodenki - LE ♥
Rajstopy - No Name
Zakolanówki - WOTW
Szelki - B'Bizou
Torebka - B'Bizou
Kapelusz - B'Bizou
Buty - Fallen Angel / Nelly.com
Wisiorek - It Girls

2 komentarze:

  1. Piękne stylizacje. Zaraz będę musiała zainwestować w tą marynarkę. Najbardziej przypadło mi połączenie
    miętowego ze srebrem. Wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brdzo lubię tą marynarkę *-*

    OdpowiedzUsuń