czwartek, 25 kwietnia 2013

Metamorfozy Cudogirl oraz Uplooad

Cudogirl


Przed: Nie przepadam za takim stylem na stardoll, ale jeśli komuś się to podoba no to ok. Fryzura jest całkiem ładna, tak samo części twarzy, ale usunęłabym te kolczyki. Strasznie ich nie lubię.
Po: Twoja doll przeszła ogromną przemianę (według mnie na lepsze).


Przed: Przeglądając twoją szafę znalazłam sporo ładnych ubrań. Szkoda, ze ich nie wykorzystałaś. Stylizacja kompletnie do mnie nie przemawia, kurteczka jest nie za ładna, w dodatku nie pasuje do bluzki. 

Uplooad



Przed: Masz charakterystyczną twarz, ale niestety przez zbyt dużą ilość sztucznych rzęs i  cieni LUXE - sprawia wrażenie sztucznej. Części twarzy nie licząc oczu - są w porządku.


Przed: Świetna stylizacja! Strasznie podoba mi się to połączenie bluzki ze spódnicą. Osobiście zmieniłabym buty, na jakieś delikatniejsze. :)






3 komentarze:

  1. Dzięki za metamorfozę :)


    Pozdrawiam,Cudogirl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ^^ Baaardzo mi się podoba ^^ wiem że mam twarz niechlujną :D Na broiłem dziś przez przypadek na niej :D A stylizacja świetna uwielbiam "Kurtkę z kolcami" A moja stylizacja nie jest aż taka świetna ! :D Ale dzięki ^^


    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie . ;ddd

    OdpowiedzUsuń