czwartek, 11 kwietnia 2013

Metamorfozy aga_007 oraz BlackLilou


Przepraszam, że ostatnio nie dodawałam żadnych postów, ale nie miałam na to kompletnie czasu - masa sprawdzianów w tym tygodniu + poprawy przed wywiadówką. W weekend na pewno postaram się coś dodać.

aga_007


Przed: Masz bardzo uroczą twarz, ciekawe części twarzy. Strasznie mi się podoba. Makijaż jest staranny, dobrze dobrałaś kolory. Jedyne co mi tutaj przeszkadza to policzki. To zdecydowanie nie jest najkorzystniejszy puder.
Po: Zrobiłam makijaż w odcieniach fioletu. Osobiście dobrałabym jaśniejsze brwi, ale nie mogłam ich zmienić.


Przed: Stylizacja nie powala na kolana, nie ma w niej nic interesującego. Masz ładniejsze ubrania w szafie, których nie wykorzystujesz. Ta bluzka nie jest za ładna, tak samo ten naszyjnik czy torebka.


BlackLilou

Przed: Masz naprawdę przepiękną i interesującą twarz. Nie mam nic do zarzucenia, wszystko wygląda świetnie.
Po: Makijaż wykonałam w kolorze burgundu i dobrałam do niego wysokiego koczka.


Przed: Tutaj również nie mam nic do zarzucenia. Wszystko świetnie ze sobą współgra, ten sweterek jest świetny! 



3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie. ! Mam nadzieje ze moja metamorfoza tez bedzie zachwycajaca . :) pozdrawaim . ! Miss-Anitaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie dollki są śliczne przed jak i po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasze robicie takie ładne przemiany :3 NIe mogę sie doczekać mojej ! :D

    OdpowiedzUsuń