sobota, 6 kwietnia 2013

Przegląd szaf - AvrilRamona13 oraz wiktoria200 + kolejka


Oto jak na chwilę obecną prezentuje się kolejka do przeglądu szaf mojego autorstwa:
13 kwiecień - MissAshx33, Gosiagrechuta,
20 kwiecień - funkyxpunky, MissAsisia,
27 kwiecień - dareczek7, Miss_kasia001
4 maj - julka2231, beatka9801,
11 maj - aga_007, wiktoria200,
18 maj - mandaryna7, Cudogirl,
25 maj - flondra42, Julia_Nanko,
1 czerwiec - Stylowa.Karola, sandrimcee,
8 czerwiec - M-M-M-Majka, NieOosiagalna,
15 czerwiec - Slowia12313, KIEMBASKA,
22 czerwiec - facjG6, zuadara,
29 czerwiec - paulinka4835, Cold_Iceberg.,
6 lipiec - Paulinka1778, reniulka93,
13 lipiec - KasiaP.78, M-M-M-Majka,
20 lipiec - MisNike1999.

Zgłoszenia do przeglądu przyjmowane są wyłącznie w komentarzach pod TYM postem!!!

 


Duże wrażenie zrobiła na mnie sukienka Taylor Swift, która jest DARMÓWKĄ! Za tego typu projekty niejednokrotnie trzeba płacić sporo star dolarów, nie lada gratka zdobyć taką sukienkę. Poza sukienką kilka fajnych rzeczy: niebieska spódnica, ładne wykonanie, dżinsowa koszula - must have każdej szafy. Asymetryczna spódnica z lamówką kojarzy mi się przyjemnie z letnim wiaterkiem i odrobinę z indiami. Przyjemne konotacje przychodzą mi na myśl na widok tej spódnicy. Bustier PPQ bardzo mi się podoba, na pierwszy rzut oka może być odrobinę kiczowaty jednak po chwili widzę masę stylizacji w jakich można by go użyć.


Darowałam Ci kilka nieciekawych projektów w temacie Avril Lavigne ponieważ widzę, że jesteś wielką jej fanką. Ja mam tak z królikami więc wszystkie króliki z plazy zakupiłam i siedzą w którymś z pokojów pod stołem (albo w schowku, już nie pamiętam). Tej sukienki jednak nie mogłam odpuścić ponieważ pomimo ładnego trenu wygląda jakby dopadła je pięciolatka z nożyczkami i ambicjami na bycie projektantką mody. Końcówka jakby była odcięta. Kurtka z kwiatami to trzy światy. Gładki dżersej, brokat i kwiecista aplikacja. Wszystko fajne, ale oddzielnie. Szkoda, bo ma fajny krój. Czarne spodnie mają źle wykonane cieniowanie, wyglądają jakby ktoś oblał je olejem, nie jakby się zaginały w niektórych miejscach. Fioletowa spódnica podobała mi się z początku. Też ją miałam, również jako darmówkę. Potem sprzedałam ją za 60 sd. Nie wiem kto to zrobił ale musiał mieć chwilowe zaćmienie. Sweterek o nazwie Cobain, fajnie wyglądał na Kurcie, na naszej doll prezentuje się jak łach ze śmietnika. 


Zazdroszczę Ci tych lenonek, zaprzedałabym duszę dla tej pierwszej pary. Creepersy bardzo udane, plus darmowe workery, które wyglądają na bardzo kosztowne. Co mnie zastanawia bo czasem darmówki wyglądają lepiej niż ciuchy z plazy. Takie workery powinny być wstawione w miejsce nieudanych glanów z różową podeszwą. Tak jak i w przypadku omawianych butów masz dwie piękne kopertówki, również darmowe. Łańcuchowa aplikacja z nowej kolekcji LE przeznaczona jest do zakładania na kieszeń spodni, jednak ja polecam również używanie jej jako pagon. Nałożenie jej na ramię wygląda nawet efektowniej niż kiedy założy się ją tam gdzie w teorii powinna być - na kieszeni. 


Bardzo, ale to bardzo, nie podobają mi się te buty. Nie chodzi o kolor, o krój w całości. Szal, który wygląda jak kokarda, w powiększeniu jest tragiczny, w pomniejszeniu jeszcze gorszy. Nie wiele tego było ale nie ma szaf idealnych :)

Podsumowanie: 
Polecam rozbudowanie dodatków o większą ilość torebek, ale ogólnie nie mam wielu zastrzeżeń do Twojej szafy. Nie rzucała się w oczy negatywnymi elementami. Stąd też:

Ocena: 9/10

 


Bardzo uboga szafa, biorąc pod uwagę Twój level. Nawet darmówek było niewiele. Oto święta szóstka, którą na siłę wygrzebałam spośród kilku stron. Czarne szorty, bardzo uniwersalne. Niebieska bluzka na jedno ramię świetnie prezentuje się na doll. To może być świetna baza jakiejś stylizacji. O baskince z Basics nie muszę nawet mówić, bo zaczynam mieć wrażenie że "Basics to must have każdej szafy" zaczęło być moją mantrą. 


Znacznie więcej, aż jednak nadal nie dużo było ubrań na not. Bluzka z koroną mnie mierzi. Wszystkie doll, które mają je na sobie najczęściej mają tragiczne twarze może stąd taka reakcja z mojej strony. Złoty spódnico-pasek można użyć jedynie jako ściereczkę do kurzu. 


W dodatkach o wiele przyjemniej. Szafa znacznie obszerniejsza, nadal drobna ale nie jest źle. Srebrne kolczyki w lewym górnym rogu zrobiły na mnie duże wrażenie. Kolorowa kanciasta bransoletka pomimo kolorów urzekła mnie kształtem. Czarne buty z kokardkami i ćwiekami są rewelacyjne. 


Naszyjnik z sową tak, jednak nie w formie dla kółka różańcowego. Kształt tego naszyjnika niemile mi się kojarzy. Naszyjnik z napisem Love jest uroczy jednak nie chowa się pod włosy. Była to pierwsza rzecz jaką kupiłam po powrocie na stardoll w styczniu i do teraz żałuję tego zakupu. Buty ze sznurówkami mają dziwny obcas, jakby ktoś przez przypadek wymazał jego część w programie graficznym. Rękawiczki w stylu wczesnego emo-wannabe - NOT!

Podsumowanie:

Masz bardzo wysoki level i mimo tego bardzo skromną szafę. Zaczęłaś imać się Basics spróbuj pogrzebać jeszcze w tym sklepie. Mają fajne spodnie i koszulki. Szafa z dodatkami jest dobrze rozwinięta i przyjemnie uporządkowana. Paski z paskami, okulary z okularami itd. Masz dużo bransoletek, nie chciało mi się ich wszystkich powiększać żeby sprawdzać czy są hot czy not. 

Ocena: 7/10, za szafę z dodatkami. 

xoxo, Alfie

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za ocenę, a rady na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre wybory :) Ja się zgłaszam do kolejki, ale trochę poczekam :DD
    maniakpupili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję w przyszłości zwiększyć ilość przeglądu do 4 szaf na jedną sobotę także może się to przyspieszy. W tym tyg nie miałam czasu więc nadal tylko 2 :)

      Usuń
  3. To ja na 27 lipca się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam do postu, zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie tutaj: http://triki-stardoll.blogspot.com/p/blog-page.html z uwagi na zachowanie pewnego porządku i uniknięcie nieporozumień.

      Usuń
  4. Świetne !!! Zapiszesz mnie do kolejki ? ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w przypadku koleżanki powyżej : "Dopisałam do postu, zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie tutaj: http://triki-stardoll.blogspot.com/p/blog-page.html z uwagi na zachowanie pewnego porządku i uniknięcie nieporozumień. "

      Usuń