wtorek, 9 kwietnia 2013

Pretty n' Love with Louis Vuitton

Wiem, że nie mamy takiego działu, ale całość wyszła zupełnie przypadkowo i muszę się z wami tym podzielić. Wróciłam dzisiaj na mojego zaniedbanego tumblr'a i przejrzałam swój dashboard. Wpadłam na coś co mnie zaskoczyło: 


Na powyższym zdjęciu moja ulubiona twarzyczka modelingu - Cara Delevingne -  ma na sobie pewną rzecz, która powinna wam coś przypominać. Mianowicie sukienkę ze starej kolekcji Pretty n' Love, która jest bardzo wierną kopią oryginału przedstawionego na zdjęciu powyżej. Sukienka wyszła z domu mody Louis Vuitton (Spring/Summer 2012). W kolekcji PnL znalazło się również kilka bluzek inspirowanych LV.



Obecnie można je zdobyć w baazarze (filtr: Pretty n' Love) za kilka stardolarów. Tak prezentują się stardollowe odpowiedniki:



xoxo, Alfie

5 komentarzy:

  1. Cara jest śliczna! ♥.♥ Uwielbiam ją...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, ubrania są bardzo podobne do oryginałów. Jednak ja zauważyłam to już dawno, ta kolekcja jest stara. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :), ale ja tu dopiero od stycznia jestem ;)

      Usuń
    2. Świetnie sobie radzisz jak na tak "stardollowo młodą" osobę ;p

      Usuń