sobota, 13 kwietnia 2013

Półfinał konkursu blogowa inspiracja- ANKIETA

Pośród kilkunastu zgłoszeń do mojego konkursu wybrałam pięć najlepszych (moim subiektywnym zdaniem) prac. Jest mi jednak trudno zdecydować która stylizacja jest najlepsza, tak więc zrobię ankietę i to Wy, Nasi czytelnicy zdecydujecie o tym, kto otrzyma nagrodę, a kto zostanie z niczym.
Warto głosować, gdyż pośród osób głosujących wylosuję również jednego szczęśliwca, który otrzyma mały upominek. Czas macie do 16 kwietnia do godziny 22:00, potem zaś ogłoszę ostateczne wyniki.
A oto prace konkursowe:

Numer 1
Wendy2003 jako Cajmel





Numer 2
ImCaroline jako Weronika Załazińska z raspberry and red



Numer 3 
MisNike1999 jako Lisa Brightman


Numer 4
BlackLilou jako Meri Wild




Numer 5
jarus55 jako Macademiangirl



Niech wygrają najlepsi! :)

19 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się stylizacja MisNike1999

    kaka0898

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko głosować na te prawe, które nie mają zdjęć na których się wzorowali. Tak więc głosuję na numer 1

    OdpowiedzUsuń
  3. BlackLilou według mnie najlepsza :)
    maniakpupili

    OdpowiedzUsuń
  4. Wendy2003 podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy mój głos się liczy, ale wybieram numer 1 O.O

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepsza oczywiście BlackLilou ;*

    OdpowiedzUsuń