wtorek, 2 kwietnia 2013

I miss LE

Chociaż LE nie pasuje do wszystkiego, a kolekcje często są na tyle niezwykłe, że nie da się ich ubrać do każdej stylizacji, chyba każdy już chciałby nowości z tego sklepu. Dlaczego? Czy to chodzi o to, że jak się ma LE czuje się jakimś bogatym VIP'em ? Cóż, możliwe. Ja lubię łapać jak najwięcej ładnych ubrań, które są limitowane, gdyż później mogą mi się do czegoś przydać, a już nie będzie dało się ich łatwo kupić. Co prawda według mnie najlepszym z limitowanych sklepów jest YH, ale jak wyjdzie LE też się ucieszę. I na znak tego przedstawiam Wam stylizację złożoną w części z LE.
Czy Wy również nie możecie doczekać się LE? 
Kupujecie ubrania z limitowanych edycji? 

8 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Szkoda, że nie udało mi się zdobyć tej kurteczki, teraz już za późno.
    Co do LE to jakoś specjalnie tego nie przeżywam. Jak znam życie i tak pewnie nic nie kupię. :/

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  2. No LE to LE bardzo rozchwytywane raz chciałem coś kupić, tego manekina dla chłopaków... zdążyłem kupić tylko buty :/ Stylizacja bardzo fajna podoba mi sie a co do LE nowa kolekcja ma wysć w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to było jasne, że nie wyjdzie podczas możliwości kupna tej oferty wielkanocnej. Ale w sumie nie wiem czy wierzę, że w tym tygodniu. Akademia miała być już jakiś miesiąc temu, a jakoś nie widzę, by coś się tam działo ;)

      Usuń
    2. Akademia pewnie się spóźnia bo LE zawsze wszystko hamuje zauważyłaś? jak wyjdzie LE to od razu będzie armagedon nowości dosłownie zawsze tak jest. A skąd wiesz że akademia ma być ? O.O Musiałem przegapić posty na blogach :D choć za często tam nie wchodze :D

      Usuń
    3. Bo już były spojlery z tych darmówek, które są w nagrodę za jakieś zadania. ;) Właśnie wszystko teraz znika ze starplazy, co oznacza tylko jedno : kolejny brak kasy za jakiś tydzień/dwa :) A właśnie, widziałeś może te spojlery z LE? Bo słyszałam, że były, ale nie zdążyłam ich zobaczyć. :(

      Usuń
  3. zdecydowanie wolałabym yh zamiast le, chociaż le też nie pogardzę :(

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  4. ZALEŻY, JA OSOBIŚCIE NIE RZUCAM SIĘ NA LE ZE WZGLĘDU NA TO ŻE JEST LIMITOWANA. MIMO WSZYSTKO UCIESZĘ SIĘ JAK WYJDZIE COŚ NOWEGO, CHOĆBY Z TEGO WZGLĘDU ŻE JAK MI SIĘ JUŻ ZNUDZI CIUSZEK TO NIE STRACĘ NA TYM, BO NA STARDOLLU JEST MNÓSTWO KOLEKCJONERÓW :) STYLIZACJA NIE W MOIM STYLU, ALE OKEJ :* - ZUADARA

    OdpowiedzUsuń