czwartek, 11 kwietnia 2013

Metamorfoza sa_sanka i VickiMint


Przed: Nigdy nie przekonywały mnie te włosy, zbyt sztuczne. Co do makijażu, dziwnie wygląda. Oczy kocie, aż nadto. Brwi fatalne, a usta za jasne. Ogólnie twarz nie najgorsza, ale radzę zmienić pare rzeczy.
Po: Rzecz jasna usta nieco ciemniejsze, lekko musnęłam policzki no i makijaż w odcieniach burgudnu.


Przed: Szczerze mówiąc jedyne co mi się podoba to spódnica i top. Kurtka jest moim zdaniem okropna. Buty z innej planety. Brakuje mi torebki.
Po: Mało wszystkiego. Stylizacja w delikatnych kolorach.


Przed: Ciekawa twarz, ale cienie zbyt kontrastują. Fryzura bardzo ładna. Co do makijażu mam mieszane uczucia. Jest fajny, ale te niebieskie rzęsy psują efekt.
Po: Oczywiście wszystko pozdejmowałam, cieni mało więc tylko użyłam czarnego.


Przed: Fatalnie, nic nie współgra ze sobą. Każda część garderoby z innego wymiaru.
Po: Wszystko jednolicie, uwielbiam te spodnie.

3 komentarze: