czwartek, 4 kwietnia 2013

Metamorfoza beatka9801 i BossSylwia


Przed: Twarz sama w sobie nie jest zła, ale niektóre elementy znacznie ją psują. Szczególnie cera oraz kolczyki są u mnie zdecydowanie na nie. Co do makijażu, na oczach jest w porządku, ale policzki jednak trochę zbyt mocne. Fryzura jak najbardziej.

Po: Makijaż oczu w kolorach militarnych, policzki muśnięte brązem. Poprzesuwałam elementy i wybrałam ładny odcień włosów.


Przed: Bardzo zwyczajnie. Nie przepadam za tymi butami, a tutaj jeszcze są krzywo założone. Tunika jest świetna, ale z samymi rajstopami.. ?

Po: Ciężko mi było cokolwiek wymyślić. Uwielbiam ten tank, więc to pod niego wykonałam tą stylizację. 



Przed: Przedstawiam doll, która wywołała smutek na mojej twarzy. Nie doszukałam się ani jednej pozytywnej rzeczy. Włosy mi się nie podobają, łańcuch źle ubrany. Makijaż jest totalną porażką, krzywy, brzydki. Po prostu okropny. Jeszcze te usta... Jak u osoby upośledzonej. Dobra nie mam co pisać już.

Po: Chciałam zakryć te usta jakoś, ale nie miałam jak. 3 cienie chyba, Łączyłam czarny z jasnobrązowym i oto efekt.


Przed: Poetycko określę - czarna rzeź. Włosy wystają spod czapki, a jak patrzę na strój to mnie oczy bolą. Wszystko się błyszczy, nic się kupy nie trzyma.

Po: Chyba pół godziny robiłam tą stylizację. Nie mam o niej zdania już teraz.

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dało się zmienić koloru skóry. Wtedy obie medoll byłby nie do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 metamorfoza ;o *-* aż idę się zgłosić po metkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfozy jak najbardziej udane, szczególnie pierwsza.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń