wtorek, 2 kwietnia 2013

I'm on the radioooo


Koszula: bizou, sb
Naszyjnik: no name
Kapelusz: bizou, sb
Spodnie: IT GIRLS, sb
Buty: Velvet Orchid
Torebka: archive, sb
Bransoletka: hb, no name, sb (ucięła się trochę :c)

Nie wiem czy to tylko ja tak przeżywam jutrzejszy powrót do szkoły, ale tak cholernie mi się nie chce i jest mi tak cholernie przykro jak o tym pomyślę, że pragnę cofnąć czas do zeszłej środy. Jutro na powitanie sprawdzian z mapy politycznej świata, like it! Na jedzenie nie mogę patrzeć, chyba dzisiaj nic nie ruszę. Planuję wyprawę na lumpki, a nóż coś wpadnie w me ręce. 

Wy też zaczynacie jutro z grubej rury? ;)


Ah! Tak btw, wczoraj oglądalność skoczyła do niespełna 800. Dziękujemy! ♥

7 komentarzy:

  1. Owszem, taka tam fizyczka jądrowa <3 Lumpki dobra rzecz, hehhe. Stylizacja świetna jak zawsze.

    zuadara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fizyka Jądrowa, to chyba najłatwiejszy dział z całej fizyki *.*

      Usuń
    2. Dobrze o tym wiem bo jestem na mat-fizie, ale to nie zmienia faktu, że muszę zaprzestać leniuchowania i zacząć robić coś na co nie mam ochoty, hhahaaah <3 - zuadara

      Usuń
  2. WOW 800 :D też tak bym chciał. Nie nie jestem hapi jestem sad :C Szkoła ! D:

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie . I oczywiscie kapelusz <3333

    OdpowiedzUsuń