sobota, 6 kwietnia 2013

Summertime sadness



Mimo, że u mnie ciągle brakuje słońca,  postanowiłam stworzyć cieplutką stylizację. Strasznie spodobały mi się spodenki z LE. Nie robiłam jeszcze stylizacji od dostawy do tego sklepu, więc teraz podzielę się z Wami moimi odczuciami.
Myślę, że to jest najlepsza z ostatnich dostaw. Całkowicie udana kolekcja. Tym razem nie kupowałam po to, żeby sprzedać, a po to, żeby w tym chodzić.

Bluzka - Original Future + Basics
Spodenki - LE
Torebka - Rio
Buty - Diesel
Kapelusz - Killah







4 komentarze:

  1. Przepraszam, ale bardzo mi się nie podoba.

    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka powyżej bredzi! Mi się bardzo podoba! Słoneczne klimaty *-* i do tego Lana♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na fryzurę, nie mogę doczekać się kiedy będę mogła ją kupić. Stylizacja po prostu cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzurka fajna szkoda mi na nia kasy, na bank ją kupię heh stylizacja bardzo fajna :D szkoda ze nie zdążyłem kupić koszuli ;/ i piosenka ZACNA MILORDZIE XD

    OdpowiedzUsuń