czwartek, 4 kwietnia 2013

# LEEEE

No ogólnie jestem kolejną osobą, dodającą stylkę z ubraniami LE :) Jestem mega zadowolona z zakupów, z całej kolekcji i z siebie, że potrafiłam zaoszczędzić! Teraz tylko gorzej jak nam za kilka dni YH rzucą :( No nieważne. Stylizacja jest dość banalna, ale szykowna, mam nadzieję :)

Blazer - B'Bizou ♥
Bluzka - Fallen Angel
Legginsy - LE ♥
Pasek - B'Bizou
Torebka - RIO
Buty - Fallen Angel
Bransoletki (przy butach) - Fallen Angel
Rękawiczka - LE
Kapelusz - B'Bizou ♥

p.s. Legginsy za użebrane pieniądze bardzo dobrze się nosi, nie azo? :D

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Cudna stylizacja, też musiałam żebrać o pieniądze, ale od swojej siostry :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe chyba każdy żebrał! ;> Dziękuję Aduś ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obawiaj się YH ma wyjść dopiero w niedielę następną :) w najgorszym wypadku w czwartek :D

    OdpowiedzUsuń