czwartek, 4 kwietnia 2013

Metamorfozy julka2231 oraz Natala1902


julka2231


Przed: Twoja lalka dobrze się prezentuje. Bardzo ładna twarz,  do tego staranny, wiosenny makijaż. Dobrze dobrałaś fryzurę. Osobiście dodałabym tutaj jakiś kolor na usta. Do reszty nie mam zastrzeżeń.
Po: Niebiesko-czarno-biały makijaż z czerwienią na ustach. Wybrałam spiętą fryzurę w czarnym kolorze.



Przed: Kolorystycznie wszystko mniej więcej ze sobą współgra, jedynie torebka nie pasuje. Spodnie, które wybrałaś według mnie są nieładne, powinnaś wybrać bez wzoru.

Natala1902


Nie zdecydowałam się na zrobienie Tobie makijażu, ponieważ nie miałaś kosmetyków, którymi mogłabym go wykonać. Przepraszam, ale nie wyczaruję Ci cudownej doll z pięknym makijażem, jeśli w Twojej kosmetyczce świeci pustkami, więc proszę o wyrozumiałość. :)

Przed: Stylizacja jest poprawna, ale przeciętna i nudna. Wszystko do siebie pasuje, ale nie ma tu nic, co mogłabym zapamiętać. 

Po: Masz sporo darmówek oraz ubrań ze stardesign, zrobiłam co mogłam. Żakiet mi się spodobał, ma naprawdę ładny krój. Nie mogłam znaleźć odpowiedniej torebki, więc nie dodałam żadnej, by nie zepsuć stylizacji. Butów nie zmieniałam.




2 komentarze:

  1. Pierwsza doll w Po wygląda świetnie, a co do drugiej mam mieszane uczucia. Rozumiem jednak, że nie miałaś wielkiego pola do popisu, ale i tak jest OK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z obiema świetnie sobie poradziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń