wtorek, 30 kwietnia 2013

# How to wear it (6)

Witajcie! Dzisiaj się nie rozpisuję, bo przygotowuję się do jutrzejszych urodzin, więc na stardoll wpadłam tylko po to, by dodać post zgodnie z planem tygodnia :) Dzisiaj stylizację zrobiłam z moją nową wczorajszą zdobyczą. Obie są luźne, bo dość ciężko z takimi spodniami stworzyć coś eleganckiego :) Polowałam na nie już jakiś czas, aż tu niespodziewanie znalazłam je na bazarku za dość niską cenę :) Nie wiem, czy przepłaciłam, czy też nie, bo nie znam się na cenach i wartościach ubrań:)










Pierwsza stylizacja wykonana w odcieniach niebieskiego. Luźna, narzucona jeansowa kurteczka, `creepersy` bardzo modne tego sezonu i torebka z ćwiekami, dla dodania pazurka stylizacji :)

Bluzka - B'Bizou
Kurtka - Pretty'n'Love
Pasek - Evil Panda
Torebka - B'Bisou ♥
Buty - Fallen Angel/Stardesign
Tatuaż - Evil Panda
Bransoletka - LE ♥




















Druga stylizacja też luźna. Nie ma co się rozpisywać. Luźne spodnie, luźny t-shirt z ciekawym nadrukiem i dodatki dobrane pod kolor narzutki :) Bluzkę znalazłam przypadkowo w swojej garderobie i bardzo jestem z niej zadowolona :)

Bluzka - Stardesign ♥
Narzutka - It Girls
Torebka - Special Offer
Buty - Stardoll Academy
Pasek - LE
Bransoletka - ELLE
Okulary - B'Bisou ♥








5 komentarzy:

  1. Obie genialne, ale bluzka z Michael'em wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie świetne, ale 2 ma w sobie to coś :D

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje . *__* . tylko twarz troszeczke mi sie nie podoba . taki drogiazg . ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Super stylizacje . *__* . tylko twarz troszeczke mi sie nie podoba . taki drogiazg . ^^

    OdpowiedzUsuń