poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wyniki konkursu blogowa inspiracja

Większością głosów bezapelacyjnie wygrała Wendy2003 i jej Cajmel

Gratuluję, wygrywasz 100 sd a mój następny post, który ukaże się już w piątek będzie
 o wybranej przez Ciebie blogerce.

 Z wyróżnieniami miałam mały problem.
Pierwsze wyróżnienie według głosów naszych czytelników otrzymuje jarus55 i jego Macademian Girl.
Gratuluję, otrzymujesz 25 sd.



Jeśli chodzi o drugie wyróżnienie, zremisowały ze sobą MisNike1999 oraz Black Lilou.
Zdecydowałam, iż wyróżnienie otrzyma MisNike1999, jej praca bardziej do mnie przemawia.
Podobnie jak jarus55 otrzymujesz 25 sd.


Osobą głosującą, która otrzymuje nagrodę niespodziankę, czyli 100 sm jest kittykinia

Wszystkim serdecznie gratuluję, na odbiór nagrody macie 48 h, wystawcie rzecz równowartości nagrody (z wliczoną prowizją) zarezerwowaną na mój nick (bellatrixxlestr)

3 komentarze:

  1. Najładniej była ubrana MisNike1999 Szkoda że nie wygrała :c Ale inne też były bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zasłużona nagroda ;> kiedy wyniki wiosennego konkursu na makijaz i stylizacje ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za 1 miejsce. Chciałabym, aby w piątkowym poście znalazła się jedna ze stylizacji tej blogerki: http://www.paniekscelencja.blogspot.com/

    Wendy2003

    OdpowiedzUsuń