piątek, 19 kwietnia 2013

Metamorfoza K.G.11 oraz Madzialenka13.


Bardzo przepraszam za brak wczorajszego posta , ale niestety nie miałam wczoraj dostępu do komputera, czego wcześniej nie mogłam przewidzieć. 

K.G.11


Przed: Twarz jest oryginalna, jedyna w swoim rodzaju. Makijaż jest poprawny, ciekawa fryzura. Całokształt jak najbardziej na plus. :)


Przed: W przeciwieństwie do twarzy twojej doll, stylizacja średnio mi się podoba. Futerko według mnie nie pasuje, tak samo jak okulary i wianek. 
Po: Czarno-biała stylizacja. Użyłam cudownej, skórzanej kamizelki Hot Buys, która jest moim marzeniem (niestety niespełnionym)

Madzialenka13.


Przed: Uwielbiam twoją twarz, jest świetna. Makijaż pasuje do stroju, jest dopracowany. Osobiście uważam, że w tym przypadku lepiej byłoby zdjąć rysy twarzy ze stardesign, całość prezentowałaby się trochę lepiej.

Po: Zazwyczaj nie jestem przekonana do fryzur ze Stardesign, podobają mi się tylko niektóre - ta się do nich zalicza. 

1 komentarz: