wtorek, 16 kwietnia 2013

# How to wear it (4)

Cześć! 

To już czwarta odsłona How to wear it. Dzisiaj się nie rozpisuję, bo jest późno i jestem strasznie zmęczona komputerem, bo robiłam prezentację na geografię, która mi się przy 30 slajdzie zresetowała.. Dzisiaj stylizacje będą z  kombinezonem z Otto.
















Stylizacja dość luźna, lecz zachowana nutka elegancji :)


Bluzka
- Original Future
Płaszcz - PPQ
Torebka - Miss Sixty
Buty - Stardesign
Pasek - B'Bizou
Kapelusz - Riviera

























Tutaj już luźniej :)

Kurtka - B'Bizou
Buty - LE
Torebka - Otto
Pasek - Pretty'n'Love
Okulary - Chanel Tribute
Wisiorek - B'Bisou





7 komentarzy:

  1. Same świetne stylizacji. Czy ten kombinezon jest bardzo cenny? Chciałabym go kupić, ale nie chce wydawać dużo kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, to nie mam bladego pojęcia, bo sama go nie posiadam, stylizacje zawsze robię u azo, bo ma większą szafę, więc mam większe pole do popisu :)

      Usuń
    2. Nie jest cenny, ale jakoś nie widziałam go w bazarze, albo nie zwracałam uwagi. OTTO nie jest cenne :)

      Usuń
    3. W takim razie świetnie, zaczynam poszukiwania C:

      Usuń
  2. Otto chyba jest cenne wiesz... stare sklepy są cenne jak dla mnie :D

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam w sobie kombinezon nie przekonuje mnie, jednakże w stylizacjach prezentuje się całkiem nieźle. Do gustu przypadła mi jednak stylizacja numer 2.

    Fajowylucjanek

    OdpowiedzUsuń