czwartek, 25 kwietnia 2013

metamorfoza STALOWYSZCZURek i loveYorself007


Przed: Białas! Elementy twarzy bardzo dziewczęce, wszystko razem ładnie wygląda, całość dopełniają włosy. Cienie dobre, nie za mocne. Makijaż praktycznie niewidoczny, więc nie mam co oceniać.
Po: Oczy bardzo fajne do malowania. Pobawiłam się zimnymi odcieniami. Do tego brzoskwiniowa pomadka i spięte, jasne włosy.


Przed: Bardzo fajna kurtka, rzecz jasna. Dobrze wygląda ze spodniami, ale całość jakoś nie przypadła mi do gustu. Jest zbyt prosto. No i połączenie tych butów, dwóch par nie wyszło moim zdaniem dobrze.


Przed: Nie jest źle, ale dobrze też nie. Przede wszystkim oczywiście usta za nisko. Makijażu tutaj akurat nie widać. Zamiar na niego był okej, ale wykonanie już trochę kuleje. Idziesz w dobrym kierunku.
Po: Tutaj z kolei fatalne oczy do malowania, jakieś krzywe, niewymiarowe. Zrobiłam więc makijaż w klasycznych odcieniach, starałam się zamaskować krzywiznę.

Przed: Nie podoba mi się. Lubię maxi, ale ten krój + biały kolor nie wygląda zachwycająco. Koszulka wystaje z futra i te tatuaże.. Buty kompletnie nie pasują do zimowych odcieni. Fajnie, że chciałaś wprowadzić kontrast, ale nie w takiej stylizacji.

1 komentarz: