piątek, 19 kwietnia 2013

Przegląd szaf - MissAshx33 oraz Gosiagrechuta z dnia 13.04.13

Na początku chciałam was serdecznie przeprosić za zwłokę ale od około dwóch tygodni internet odmawia mi posłuszeństwa. Niby jest, ale większość stron się nie ładuje, przy tych bardziej skomplikowanych jak stardoll od razu wyskakuje informacja, że nie mam dostępu do internetu. Dwa tygodnie temu zgłosiłam awarię ale tepsa ma mnie najwyraźniej gdzieś. Mam nadzieję, że jutro uda mi się dodać przegląd jutrzejszy, dzisiaj stardoll już nie chce mi się więcej włączyć. 


Twoją szafę udało mi się obejrzeć na początku tygodnia, z tego co pamiętam znalazłam o wiele więcej perełek, ale nie zmieściły mi się na screen więc wybrałam te które bardzo wpadły mi w oko. Ta siateczkowa bluzka to coś na co poluję od dłuższego czasu. Jestem pewna że bardzo uszlachetni większość typowych spódnic. Granatowa sukienka wiązana na biuście mnie powaliła, wygląda rewelacyjnie. Chyba widzę ją po raz pierwszy. Czarne spodnie, bardzo klasyczne, bardzo must have. Kombinezon na lato jest estetycznie wykonany i podobają mi się aplikacje na gumce w pasie i nad biustem. 


Oprócz wielu ładnych ubrań miałaś ogromne ilości kiczowatych darmówek (i nie tylko). Jak ten różowy rękaw. Zbędny, nie ładny, w stylu lalki barbie. Różowa sukienka w lewym górnym rogu to już przegięcie. Tego nawet do schowka bym nie upchała. Za złotą bluzkę na jedno ramię zapłaciłaś kilka groszy, chociaż była darmówką. Nie chciałabym jej nawet gdyby mi dopłacili. Żółto niebieski bustier (możecie uznać że bluźnię) jest z tego co pamiętam z antidote i jest ucieleśnieniem najbardziej kiczowatej strony tego sklepu. 


Ogromne, ogromniaste ilości bardzo ładnych (według mnie) rzadko spotykanych dodatków. Pierwszych emu nie ma w ukrytym sklepie, a szkoda bo chętnie bym je nabyła. Butki z kożuszkiem poniżej - mniam, chcem. Buty z ćwiekami na samym dole stanowią niezłą konkurencję dla tych z najnowszej kolekcji LE. Pasek z długą końcówką, lepsza wersja tego o którym pisałam ostatnio. Żółta torebka z frędzlami idealnie spełni się w letnich stylizacjach boho i nie tylko. 


Pierwsze dwie pary butów mnie dobiły, nie chciałam więcej szukać ale proszę, kolekcja z monster high też nieźle straszy. Pajęczyna na głowę? Spódnicę? Do pokoju? W każdym razie była w szafie z dodatkami, a jako dodatek jest stuprocentowym NOT. Czarny kamień na sznurku jest nienaturalnie duży, źle wygląda na doll. Pomarańczowy pasek jest tak olbrzymi, że doll powinna nosić go na udach...

Podsumowanie: 

Szafa pół na pół, w stylu love it or leave it. Dużo darmówek, w większości tragicznych. Jeśli pół na pół powinno być 5/5 jednak unikaty które dominują w Twojej szafie skłaniają mnie do oceny : 

Ocena: 8/10



Nie była to bardzo obfita szafa jednak przyjemnie wyposażona. Stonowana ilość darmówek, najczęściej ograniczona tylko do tych wartych uwagi, jak sukienka z niebieskim dołem i białą górą (prawy dolny róg), czy ubrania ze Spring Suprises. Do tego bardzo ładny top z Academy (czarny ze srebrną aplikacją), wcześniej go nie widziałam. Pidżamowe spodnie z WOW i dżinsy stanowią przyjemną bazę outfitu. Spodnie typu boyfriend jeans są dobrą alternatywą dla tych z najnowszej kolekcji LE. 

 
 Nie jest aż tak kiczowato jak w przypadku poprzedniczki ale również trafiły się wpadki. Nie są one jednak zbyt oczywiste w każdym przypadku ponieważ oprócz wielgachnej sukienki w piernikowe domki, rajstop w serca czy panterkowego body mamy tu fajne błękitne haremki, które jednak źle wyglądają na doll. Trochę jak pampers pełny ... wiecie czego. Albo biały t-shirt z igrzysk w Londynie. Nie jest zły, może prezentować jakąś pasję ale w powiększeniu piksele nadruku rozjeżdżają się. 


W szafie z dodatkami jeszcze lepiej. Zakochałam się w tych kapeluszach, Ta wersja glanów jest najlepszą ze wszystkich dostępnych w plazie. Boskie kolczyki, jedne bardziej eleganckie, drugie do stylizacji letniej. Brązowa torebka z frędzlami powoduje że gotuję się z zazdrości :)
Co tu dużo mówić, cud, miód i orzeszki. Yum

 
Jak w przypadku ubrań te not również wygrzebałam z trudnością.Czarna torba ma przedługie uszy. Ale wydaje mi się że nawet z krótkimi nie chciałabym jej w mojej szafie. Zestaw ze sreberka - nagrody z academy - fu. Brązowe buty z WOW mają jakiś dziwny kształt, nie chciałabym ich ubrać. Czarny pompon na łańcuszku źle wygląda na doll. Nie jest źle. 

Podsumowanie:
Jak mówiłam, nie jest źle. Nie jest też rewelacyjnie. Zawsze szkoda mi przeglądać tak ładne szafy jeśli nie są uporządkowane (wewnętrzny głos: "to lepiej nie zaglądaj do swojej alfie"). To chyba jedyny minus. Potknięcia zdarzają się każdemu, te nie były spektakularne. 

Ocena 9/10

xoxo, Alfie


3 komentarze:

  1. zgadzam sie z toba . ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. czy zrobisz mi taki przegląd szafy? natalia_12344

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogłabym się zgłosićdo przeglądu ? Jak wyżej CollKociara

    OdpowiedzUsuń