czwartek, 4 kwietnia 2013

# How to wear it (2)

Cześć! 

Przepraszam za małe zamieszanie z datą dodania posta, ale nie dałam rady przez święta go przygotować, a wczoraj kiedy byłam w połowie robienia stylizacji, padł mi internet *.* Dodałabym tę notkę wcześniej, ale pewnie jak wielu z Was koczowałam w starplazie, aż wyjdzie nowe LE! Muszę przyznać, że jest boskie♥ No nieważne, to nie temat postu. W drugiej odsłonie How to wear it, pokażę Wam dwie stylizacje z sukienką Chiffon Roffle Shift, ze sklepu Vivienne Tam.








Pierwsza stylizacja, jest elegancka, dziewczęca, ale ma w sobie delikatny pazur! Kurtkę tę zakupiłam w bazaarze ostatnio, za kilka groszy, więc postanowiłam wykonać z nią jakąś stylizację, bo bardzo przypadła mi do gustu :) Ubiór mojej doll nie jest jakiś skomplikowany, ale myślę, że wygląda dość intrygująco :)



*    *    *


Kurtka - B'Bizou
Kapelusz - B'Bizou ♥
Pasek - B'Bizou ♥
Łańcuszek - Fallen Angel ♥
Buty - Fallen Angel
Bransoletki(przy butach) - Fallen Angel
Torebka - RIO
Rajstopy - No Name ♥






















Druga stylizacja jest już bardziej `glam rock`. Może nie do końca jest zachowana w tym stylu, ale taki był początkowy zamiar. Nie do końca jestem przekonana czy blazer pasuje do reszty, ale nie miałam nic innego, co by lepiej odpowiadało :) Mam nadzieję, że nie pogardzicie i się choć trochę spodoba :)


*    *    *


Blazer - Elle
Bluzka - StarDesign (azo_ona) ♥
Torebka - B'Bizou
Bransoletka - LE ♥♥♥
Buty - Nelly.com
Okulary - Riviera
Opaska- Special Offer
Rajstopy - No Name ♥


















Mam nadzieję, że się spodoba :) 

3 komentarze:

  1. Kto by pomyślał, że z tak cukierkową sukienką da się zrobić tak, eleganckie stylizacje. Cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie cudowne *-* Sukienka sprawia, że stylizacje nie są nudne. Świetnie wszystko do sb pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń