wtorek, 21 maja 2013

Black, Blue & Red





Kapelusz: Bonjour Bizou
Lennonki: Beastly
Koszulka: Bonjour Bizou (sb) 
Kamizelka: Bonjour Bizou ♥♥♥
Spódnica: It Girls
Chanelka: Bonjour Bizou
Buty: Rio (sb) 





Postanowiłam pokazać Wam stylizację z koszulką, którą dzisiaj udało mi się upolować w StarBazaarze. Polowałam na nią od jakiegoś czasu, bo uwielbiam wszystko co czarne i wszystko co transparentne. O kamizelce chyba nie trzeba wiele mówić - nie dziwię się, że jest tak popularna. Ja miałam to szczęście, że kupiłam ją, gdy była w Starplazie.
PS:Wiem, że przesadzam z kapeluszem, ale na prawdę go uwielbiam! 






Pozdrawiam, WiktoriaAvril

6 komentarzy:

  1. łaaa, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieszki :D fajnie zgrane :D

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że to fragmenty dwóch zupełnie innych stylizacji. Jedna jest czarna, a druga niebieska. Średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ;)
    UWIELBIAM TĄ TOREBKE! <3
    Niestety musiałam ją kupić na starbazarze więc ... ;-;

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna! :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń