niedziela, 12 maja 2013

Join me in death

  Nowy wygląd bloga natchnął mnie do stworzenia kolejnej stylizacji. Ponownie mój ulubiony punk-rockowy styl.
  Weekend dobiega końca, zaraz znów będzie trzeba się spiąć do nauki. Dziś muszę ogarnąć do końca biznesplan na PP, douczyć się na pracę klasową z polskiego, psychicznie przygotować się do WF-u.
A tradycyjnie nie chce mi się NIC!
  Z okazji "odświeżenia" bloga, spod tego posta wylosuję aż dwóch szczęśliwców, którzy otrzymają prezent z Suite Shopu. 


kamizelka - Archive
koszulka - Evil Panda
spodenki - It Girls
torba - Stylein
rajty - Burlesque
buty - Fallen Angel + Nelly + Archive



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie ci ten styl wychodzi :)Oby tak dalej!

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, ubóstwiam buty *_*
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja.Kamizelka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na pracy klasowej , ja też będę miał :c

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna. Ładnie wszystko dobrane, idealnie wykorzystane! Ślicznie <3
    Teeż mam pracę klasową... :C
    P.S. Fajna piosenka ;)



    Pozdrawiam
    milusia963

    OdpowiedzUsuń