niedziela, 19 maja 2013

Metamorfoza justii112 i misskristen909

justii112

Przed: Dokładnie to, czego najbardziej nie lubię na stardoll. Sztuczność, sztuczność i jeszcze raz sztuczność. Nie rozumiem, co jest ładnego w tych wielkich rzęsach, w których doll przypomina pandę! Zdecydowanie przesadziłaś z różem na policzkach. Proponuję zdjąć te wszystkie niepotrzebne dodatki, wtedy byłoby lepiej.
Po: Bardziej naturalna wersja twojej lalki. Miałam małe pole do popisu, ponieważ masz naprawdę mało kosmetyków, ale mimo, że efekt nie jest oszałamiający - na pewno jest lepiej niż przed.
Przed: Zwyczajna i poprawna stylizacja, ale kompletnie nie przykuwa uwagi.
Po: Niewiele mogłam zrobić, masz mało ubrań.

misskristen909


Przed: Przepiękna doll! Twarz jest genialna, dobrze dobrane cienie, przez co wygląda bardzo naturalnie! 

Przed: Bardzo lubię czarno-białe stylizacje, są bardzo efektowne. Wszystko prezentuje się dobrze oraz ciekawe. Ewentualnie czapkę wymieniłabym na jakiś kapelusz, który bardziej pasowałby do takiej eleganckiej stylizacji.

5 komentarzy:

  1. Co do justii112:
    Nie chciałabym jej obrazić, ale to co zobaczyłam ... wg. mnie jej dollka wygląda okropnie. Mam nadzieje, że skorzysta z twojej metamorfozy, a jeśli nie to, że przynajmniej zdejmie te rzęsy x.x Ciuczy ma ładne, ale faktycznie nudnawe. Nie chce tutaj nic mówi bo nie jestem chyba zbyt dobrą stylistką, ale na 10000% twoja stylizacja podoba mi się bardziej niż ta jej ;)

    Co do misskristen909:
    Jej! *-* Jak patrzę na jej dollke to myśle:
    -Kurcze! czyli istnieją na tym naszym stardoll ludzie z świetnym gustem!
    Zaczynam wierzyć w ludzkość *o*
    Troszkę bardziej podoba mi się stylizacja przed, ale ta twoja też jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Justii zostawię bez komentarza, a kristen rozjebuje system. Stylka i przed i po perfekcyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah dzięki za miłe komentarze o mojej doll :D I dzięki za metamorfozę! :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  4. Misskristen909 wygląda świetne zarówno przed metamorfozą jak i po niej :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde 1 doll nie lubię takich ... hmm... "ludzi" XD
    Za to Misskristen909 przepięknie :3

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń