sobota, 18 maja 2013

Przegląd Szaf funkyxpunky oraz MissAsisia z dnia 20.04.2013

Witam was serdecznie po długiej przerwie. Niestety przez większość czasu sądziłam, że to awaria neostrady stała za moimi problemami z internetem więc straciłam dużo czasu gdy w końcu okazało się, że padła mi karta sieciowa w komputerze (chyba jej nadużywałam). Nie miałam pieniędzy więc wymiana nie wchodziła w grę a mój laptop zamienił się w przycisk do papieru. Niestety. Kiedy w końcu udało mi się wkręcić w rozdawanie ulotek i trochę zarobiłam pierwsze co zrobiłam to naprawa komputera. Serio, bez tego nie da się żyć. Zastanawiam się jak kiedyś bez tego wytrzymywałam. Z nudów zapisałam się na siłownię i trochę ruszyłam zadek. Nigdy nie sądziłam, że to powiem, bo wszyscy którzy to mówili wydawali mi się trochę śmieszni. Wysiłek sprawia, że jestem szczęśliwsza. Nawet kiedy mięśnie odmawiają mi posłuszeństwa i nie mogę wrócić z siłowni do domu - jestem zadowolona. 

Uh, tym oto przedługim akcentem wracam z moimi zaległymi przeglądami. Dzisiaj i jutro dodam wszystko to, co zostało pominięte kiedy mnie nie było. Widziałam, że Bella godnie zastąpiła mnie w jednej części za co serdecznie dziękuję bo teraz musiałabym godzinę dłużej nad tym poślęczeć :) 


funkyxpunky

HOT


Oprócz dużej ilości fajnych rzeczy które często się spotyka, masz też dużo boskich unikatów, których Ci baardzo zazdroszczę. Zaczynając od kurteczek (to chyba OTTO), poprzez dżinsowy gorset, czarny rockowy t-shirt, aż po bakłażanowe jazzówki, dynamiczną fioletową kopertówkę i wiosenny wianek. Czerwone okulary Decades skradły moje serce, czapka mortal kiss będzie mi się śniła po nocach, a brązowe platformy to fajna alternatywa dla tych wszędzie już spotykanych - czarnych z drewnianym słupkiem. Tak trzymać! 

NOT



To co znalazłam, to tylko kropla w morzu cudowności z Twojej szafy. Na pierwszych stronach półek z dodatkami byłam tak podekscytowana brakiem kiczu, że aż sądziłam, że będzie perfekcyjnie. Oceny celującej jednak nie będzie, jednak nadal zostaje ocena bardzo dobra. Uwielbiam Twoją szafę pomimo tych małych potknięć, które gdzieś tam się przewinęły. Już o nich zapomniałam :)

Ocena: 9,5/10

MissAsisia

HOT



Szafa nie jest najobszerniejsza czego nie spodziewałam się po koncie lvl 50. Tym nie mniej udało mi się znaleźć kilka interesujących rzeczy. Przyznam szczerze, że oprócz białej sukienki z cekinowymi paskami, błękitnego kombinezonu, koralowej torebki i kopertówki beżowej z Decades, wrzuciłam tu również rzeczy które są ładne, ale nie wywarły na mnie większego wrażenia. Zrobiłam tak ponieważ ilość ubrań nie pozwoliła mi na wybranie większej ilości perełek. 

NOT

Czy jest tu co komentować? Szafa skromna natomiast w siedemdziesięciu procentach wypełniona kiczowatymi darmówkami (i nie tylko darmówkami). Większość to te rzeczy, które wielokrotnie trafiają u mnie na listę NOT. Jednak marynarka decades również nie należy do moich ulubionych, wygląda jakby zrobiono ją z worka po ziemniakach. No nie. Niebieska torba na ramię ma dziwny krój i jest za długa. "Złota" opaska o wdzięcznej nazwie "Cleopatra". Błagam. Zapewniam, że Cleo nie chciałaby, żeby nawet jej służące nosiły coś takiego na głowie. 

Ocena: 6/10



5 komentarzy:

  1. O mój Boże!
    Zakochałam się w szafie funkyxpunky! *-*
    Cudowne rzeczy!
    Uh!
    Kocham, kocham kocham! *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za przegląd ! : )
    Musze jeszcze pousuwać niektóre darmówki, czasami myślę, a nóż widelec może się przydadzą, czasami mam rację, czasami bez sensu ją szpecą, dzięki za rade.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre ciuchy są na prawdę świetne, podoba mi się zawartość szafy funkyxpunky. :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile super ciuchów... okradnę was XD

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie ;)

    madzia78443Blue

    OdpowiedzUsuń