poniedziałek, 20 maja 2013

Powitanie & Stylizacja

Hej. Jestem Patryk, a na stardoll MeLolitka.Od dzisiaj będę zamieszczał moje stylizacje na blogu, gdyż azo () dała mi taką możliwość. Serdecznie jej za to dziękuję. Dzisiaj chcę Wam przedstawić stylizację grungową, aczkolwiek nie jest to mój styl. Ja chyba nie umiem sam określić mojego stylu. Raz jest elegancko, raz dziewczęco, a innym razem grungowo lub hipstersko. Nie wiem co mam napisać, dlatego zostawiam Was ze stylizacją.

Kurtka - Mr. Garcon
Spodenki - Basics
Rajstopy - Fallen Angel + Nirvana_4ever
Bluzka - kiwigoesbananas
Buty - YH
Torba - Rodeo
Naszyjnik - 2x Fallen Angel
Czapka - Bizou
Okulary - Bizou

To na tyle. Mam nadzieję, że moje stylizacje Wam się spodobają :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  2. Patryczek tutaj ??? Uhu hu hu ;3
    Życzę powodzenia w ... pełnieniu posady?
    Stylizacja taka jak wszystkie na tym blogu, czyli cudowna ;D

    dareczek7

    OdpowiedzUsuń
  3. witamy na pokładzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! :D
    Bardzo mi się podoba :3

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochte to głupie ze niedawno był konkurs a ty od tak i jesteś no cuz, ale powodzenia, zreszta twoje stylizacje moga duzo tu wnieśc :3

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było w planach prawie od początku bloga, także nie jest to pierwsza lepsza osoba :)

      Usuń
  6. Fajnie, że kolejny członek załogi doszedł!

    Pozdrawiam, Fajowy.

    ~Ciekawa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :3 i witamy :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się mu, że trafił na tego bloga mając taki talent! Oglądając na sd. jego doll zapierało mi dech :D ^^ Powodzenia i więcej takich świetnych stylizacji!

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń