środa, 15 maja 2013

Purple Holiday!

Sukienka: Riviera
Strój: Splash Swimwear, sb
Torebka: Miss Sixty
Bransoletka: OTTO, sb
Buty: ELLE, sb
Okulary: Riviera
Kapelusz: bizou, sb

Jak widać wiosna, zieleń i kwitnące rośliny również mogą mieć swoje ciemne strony. Zaczęła się alergia, coroczne katorgi z katarem, bólem gardła i zaczerwienieniem oczu. Mam tylko nadzieję, że leki nieco załagodzą objawy i dadzą mi cieszyć się najpiękniejszą porą roku. Dzisiaj czułam się fatalnie więc wróciłam do domu już przed 10. Dobrze mi to zrobiło, teraz jest już lepiej. 
Stylizacja baardzo letnia, plażowa. Uwielbiam tą sukienkę, sklep Riviera ostatnimi czasy zrobił na mnie świetne wrażenie, dopiero gdy dokładnie przeglądnęłam cały asortyment. :)

9 komentarzy:

  1. Idealna stylizacja plażowa! ♥

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczułam wakacje dzięki tej stylizacji, super :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, skoro mamy już outfit wystarczy czekać na wakacje :P

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheheheh ! a ja już skończyłem okres alergii :D Ale współczuje , nie życzę tego nikomu ;/ Okropieństwo !

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja!
    Śliczne buty :)

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja i taka jedna mała uwaga: jak robisz już takie nogi to tą co wklejasz obracaj tak wygląda estetyczniej i naturalniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest wystarczająco estetycznie, ale co ja tam wiem!

      Usuń
    2. No nie wiem bo jak się na to patrzy to dziwnie wygląda :)

      Usuń
  7. slicznie ;)

    LoveJellies

    OdpowiedzUsuń