wtorek, 28 maja 2013

High Fashion.

Dzisiaj chcę Wam przedstawić stylizację High Fashion. Pewnie nie przypadnie Wam do gustu, ale cóż. Zwykła czarna sukienka + transparentne dodatki i płaszczyk. Do tego złoty, prosty naszyjnik i zwyczajne czarne okulary.

Sukienka - It Girls
Top - Original Future
Buty - Hb Weekly
Torebka - Antidote
Płaszcz - Stardesign (MeLolitka)
Podszewka - Bizou
Naszyjnik - Nelly.com
Okulary - Chanel

Mam nadzieję, że chociaż trochę ta "stylka" Wam się podobała.
Z osób które skomentują ten post wylosuję jedną, która dostanie ode mnie prezent niespodziankę. Może to Was zmobilizuje do pisania komentarzy ♥

9 komentarzy:

  1. Mnie się podoba :) Fajne użycie płaszcza i torebki z plastiku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się podoba! może nie jest jakaś niesamowita, ale na pewno ładna. Kocham tą torebkę i płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobaja mi sie stylizacje na tym blogu! <3

    Zapraszam rowniez do mnie soniassostardoll.blogspot.com - tworze oryginalne metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie szkoda, że nie znalazłeś tego kapelusz,a byłby tu idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń