niedziela, 12 maja 2013

Golden brown

Długo nie mogłam się zdecydować na użycie tej sukienki, choć mam ją od dość dawna. W końcu udało mi się stworzyć stylizację, która mam nadzieję przypadnie Wam do gustu i zainspiruje :) Brąz nie jest najchętniej wykorzystywanym kolorem, a szkoda bo to naprawdę przepiękna i ciepła barwa idealna w połączeniu z na przykład ciemną czerwienią, czy złotem. I wbrew pozorom idealna na lato!


   Kapelusz- Riviera
Naszyjnik- Elle
Sukienka- Bisou
Torebka- Tingelling
Sandałki- Philosophy 
                                                                  Okulary- Spectacular


6 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja ♥
    Sukienka, buty , kapelusz - <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Dziękuję za inspirację! ♥♥♥

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ci tej sukienki :c mi nie jest dane jej chyba znaleźć :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie! świetna stylizacja

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń