czwartek, 16 maja 2013

HB weekly

Witam Was w nowym dziale, poświęconym w pełni HB weekly. Pojawiać się tutaj będą stylizacje (albo ich brak w przypadku chłamu) z pomysłem na wykorzystanie hot bajsów. :) Mam nadzieję, że podaruję Wam odrobinę inspiracji oraz zachęcę do kupna...































 ...Chyba na każdym blogu już pojawiło się wystarczająco pozytywnych komentarzy o nowych Hot Buys Weekly. Mnie również bardzo mile zaskoczyły. Minimalizm wraca do łask, czerń, biel to nie tylko uniwersalne, ale również bardzo modne kolory. Wybrałam 4 rzeczy, torebkę odpuściłam, które uważam za tegoroczne must have mojej szafy. Zapraszam do obejrzenia stylizacji:

Jedna ze stylizacji miała być nieco bardziej barwna, ale owe dodatki tak idealnie łączą się z klasycznymi ubraniami, że nie mogłam się powstrzymać.

6 komentarzy:

  1. Obie stylizacje przesliczne :)
    Troszke bardziej podoba mi sie druga ;)

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są fantastyczne! ♥

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są !! Byłabym brutalem, gdybym powiedziała, że któras jest gorsza, czy coś mi się nie podoba. :)

    fajowylucjanek

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z lepszych kolekcji HBW , stylizacje świetne ^^

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  5. Styluzacje wspaniałe. Zaraz lecę kupić wzzystkie hb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styluzacje*
      Przepraszam za te wszystkie literówki, ale na klawiaturze komórki pisze siè strasznie niewygodnie :/

      Usuń