sobota, 18 maja 2013

Pin-up

   No to sezon na plażowanie uważam za rozpoczęty. Zjarałam się jak murzyn, pobiłam rekord życiowy i zanurzyłam się w wodzie mającej 13/14 stopni. Potem lodziki, także dzień miło spędzony.
   Kobiece kształty, eyelinery, Ameryka, seks, szpilki, pończochy, kropki, biały uśmiech, ponętna bielizna, czerwona szminka. Pin-up jest chyba moją ulubioną epoką jeśli chodzi o modę. Nie jestem do końca przekonana do tej torebki, ale chyba nie wyszło najgorzej.
   Przypominam, że komentując posta macie szansę na wygranie prezentu.




kapelusz - Decades
kamizelka - Special Offer
stanik - PPQ
spódnica - Pretty n' Love
pasek - Decades
torebka - It Girls
buty - Sonia Rykiel

6 komentarzy:

  1. Wiem, że miał ti być pin up, ale nie jestem jakoś do tej stylizacji przekonana :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba. Też uwielbiam lata 40.

    OdpowiedzUsuń
  3. najpiekniejszy pinup na sd, no i to ZAWSZE gdy go robisz! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Najbardziej podobają mi się buty no i cudna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe :) Uwielbiam wszystkie twoje stylizacje :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  6. Te usta jakos mi tutaj nie pasują :/

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń