wtorek, 21 maja 2013

How to wear it (8)

Z racji tego, że Magda zawiesiła swoją działalność przejęłam jej dział, jak będzie potem nie wiem jeszcze, na chwilę obecną mam zastępstwo.
Dzisiaj przedstawię Wam moje propozycje stylizacji z użyciem szortów Killah.

Pierwsza stylizacja jak to zwykle bardzo szykowna i dziewczęca. Całość jak widać spójna, bo spodenki same w sobie są delikatne.

Top: RIO, sb
Kołnierzyk: Pretty'n'love
Blazer: archive, sb
Buty: Pretty'n'love, sb
Torebka: archive, sb



























                                         

Druga stylka oczywiście bardziej na luzie. Na pewno ciężej jest dopasować tak dziewczęce spodenki do streetowego looku, ale myślę, że podołałam.

Koszula: Windows On The World
Top: archive, sb
Blazer: E&J, sb
Okulary: LE
Czapa: bizou, sb
Buty: YH, sb



























Mam nadzieję, że stylizacje przypadły Wam do gustu (lub chociaż jedna:)).
Na koniec mały konkurs. Ile ubrań znajdowało się w sklepie Elizabeth&James? (tak, z butami)        Dla pierwszej oraz losowej osoby po 10 sd (z wliczoną prowizją)

9 komentarzy:

  1. Zakochałam się w drugiej, a pierwsza taż niczego sobie ;3
    22 rzeczy?
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszke bardziej podoba mi sie stylizacja nr 1 ;)

    julkasia1

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to było 14 , :D

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej do gustu przypadła mi pierwsza stylizacja. Według mnie spodenki sprawdzają się lepiej w delikatniejszych outfitach.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie fajne, druga lepsza. ♥
    ``W SKLEPIE TYM BYŁO 12 ARTYKUŁÓW. ( żałuję że przespałam tamte czasy ;C)

    fajowylucjanek

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacja świetne, nie mogę się zdecydować która lepsza :D
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgaduję... Może 15 ?

    Obie stylizacje świetnie wyglądają :)

    Misskristen909

    OdpowiedzUsuń